ÁSZF

img11

A Corner Hotel & Kávéház

Általános Szerződési Feltételei

(ÁSZF)

I. Bevezetés

Kedves Vendégeink!


A www.cornerhotel.hu oldalon található szolgáltatások foglalása előtt kérjük olvassa el jelen ÁSZF rendelkezéseit. Ha jelen Általános Szerződési Feltételekkel, vagy a weboldal használatával, az egyes szolgáltatásokkal, a foglalás menetével kapcsolatban kérdése merül fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk egyeztetni, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Tekintettel arra, hogy a hatályos Polgári Törvénykönyv 6:78. § 1. bekezdése szerint az általános szerződési feltétel akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és ha azt a másik fél elfogadta, Szolgáltató a mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit elektronikusan vagy papír alapon küldött ajánlatával egyidejűleg megküldi, valamint a www.cornerhotel.hu weboldalon közzé teszi, továbbá elérhető a Szálloda recepcióján papír alapon, valamint a szóbeli Ajánlat esetén megjelölésre kerül a Vendég számára annak elérhetőségének helye. Vendég az Ajánlat elfogadásával (szóbeli vagy emailben történő ajánlatkérés esetén), vagy a weboldalon történt szobafoglalási, szaunafoglalási igény elküldésével kijelenti, hogy a mindenkor hatályos általános szerződési feltételeket, valamint az adatvédelmi tájékoztatót megismerte, megértette, elfogadta.

II. Impresszum

a Szolgáltató adatai:

Név: Corner Trade Kft.

Székhely: 1065 Budapest, Podmaniczky utca 1.

Levelezési cím:2400 Dunaújváros, Dózsa György tér 2.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-709685

Adószám: 11106258-2-42

Képviselő: Grábics Gábor Ferenc

NTAK azonosító: PA20009097

  • Telefonszám:
  •  +36 25 502 380 (Szobafoglalás)
  •  +36 (30) 2709392 (Kávéház)
  •  +36 25 422 308 (Fax)
  •  +36 (30) 313 0556 (Üzletvezető)

Email: cornerhotel@cornergroup.hu

Honlap: www.cornerhotel.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: xFORCE IT Systems Kft.

Székhely: 2459 Rácalmás, Táncsics Mihály utca 25.

Email cím: info@xforce.hu

III. Fogalom meghatározások

Az ÁSZF-ben használt kifejezések, fogalmak az alábbi jelentéstartalommal bírnak:

1.     Szolgáltató: Corner Trade Kft., a Weboldalon található szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás

2.     Vendég: A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe vevő, a Weboldalon, telefonon vagy email-en keresztül szolgáltatást vásárló természetes személy, aki nem tartozik a Vendéggel Együtt Ott Tartózkodó Személy fogalma alá.

3.     Vendéggel Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek): a Vendéggel együtt érkező és a Szobában a Vendéggel együtt ott tartózkodó személy(ek), aki(k) a Vendéggel együtt a Szálláshely-szolgáltatást, szaunaszolgáltatást és/vagy a Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t igénybe veszi(k). Amennyiben az ÁSZF a Vendégre utal, vagy a Vendégre hivatkozik, a Vendég alatt a Vendéggel Együtt Ott Tartózkodó Személy(eke)t is érteni kell, kivéve, ha az ÁSZF másként nem rendelkezik.

4.     Költségviselő: az a természetes vagy jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, aki vagy amely a Szolgáltatás igénybevételéért a Szolgáltatót megillető Ellenértéket a Szolgáltató számára megfizeti. Költségviselő lehet a Vendég, a Vendéggel Együtt Ott Tartózkodó Személy vagy harmadik személy is. Amennyiben az ÁSZF külön nem említi, a Vendég alatt a Költségviselőt is érteni kell.

5.     Ellenérték vagy Ár vagy díj: az adott Szolgáltatás igénybevételéért a Szolgáltatót megillető, pénzben kifejezett díj, amelynek megfizetésére köteles a Vendég vagy a Költségviselő.

6.     Ellenérték-rész: az Ellenérték egy meghatározott része.

7.     Szolgáltatás: A cornerhitel.hu oldalon található szálláshelyszolgáltatás, amennyiben a Felek Kiegészítő Szolgáltatás(ok) nyújtásában is megállapodtak, vagy ilyet Szolgáltató felajánl, úgy a Szálláshely-szolgáltatás és a Kiegészítő Szolgáltatás(ok) összefoglaló megnevezése, valamint a szaunaszolgáltatás

8.     Kiegészítő Szolgáltatás: a szabadidő tartalmas eltöltéséhez, az egészségi állapot megőrzéséhez, a fizikai közérzet javításához a Szolgáltató által a Vendégei részére nyújtott, az adott típusú Szálláshely-szolgáltatásnak részét nem képező egyéb szolgáltatás, feltéve, hogy ilyet a Szolgáltató a Szolgáltatás időpontjában a Vendégek részére ajánl vagy biztosít (pl. a Szoba minibárjából való fogyasztás, transzfer, stb.). A Vendégek által egy adott időszakban igénybe vehető különböző fajtájú Kiegészítő Szolgáltatások körét és Ellenértékét a Szolgáltató a weboldalon teszi közzé, vagy a Vendég(ek) kérésére, arról a Vendége(ke)t a Szálláshely-szolgáltatás nyújtása előtt vagy alatt – attól függően, hogy a Kiegészítő Szolgáltatás(ok)ra vonatkozó igény mikor merül fel -, de minden esetben az igénybevétel előtt, külön tájékoztatja. A Kiegészítő Szolgáltatások köre az év különböző időszakaiban változik, illetve változhat, továbbá az ennek megfelelő Kiegészítő Szolgáltatásokat a Vendég a Szolgáltatási Szerződés létrehozásakor, vagy azt követően is igényelheti, beleértve a Szálláshely-szolgáltatás nyújtása időtartamát is.

9.     Szálláshely-szolgáltatás: nem huzamos jellegű, éjszakai ott-tartózkodást, pihenést is magában foglaló tartózkodás céljára szálláshely nyújtása a Hotelben, ezen szálláshely nyújtásával közvetlenül összefüggő egyéb szolgáltatások nyújtása, így az éttermi szolgáltatások, mint reggeli biztosítása, amelyek nem tartoznak a Kiegészítő Szolgáltatások közé.

10.  Szoba: a Hotelben kialakított két vagy több ágyas szoba vagy lakosztály. A mindenkor elérhető szobák típusai a weboldalon találhatóak.

11.  Hotel: Corner Hotel & Kávéház, amely a természetben a 2400 Dunaújváros, Dózsa György tér 2. alatt található, amelyek üzemeltetője a Szolgáltató, a Corner Trade Kft.

12.  Szerződő felek: a Szolgáltató, másfelől a Vendég vagy a Költségviselő.

13.  Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

 

14.  Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

15.  Weboldal: a www.cornerhotel.hu portál és minden aloldala, amelynek üzemeltetője a Szolgáltató.

16.  Bankkártya: készpénzfizetést helyettesítő eszköz, amelyet egy bank adhat a nála számlát vezető ügyfeleinek. Bankkártya fogalma kiterjed a hitelkártyákra, a betéti kártyákra is. A Szolgáltató által elfogadott bankkártyák listája megtalálható a Weboldalán, valamint a Szálloda recepcióján.

IV. Irányadó jogszabályok

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó különös tekintettel:

1.     a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.),

2.     a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény (a továbbiakban: Kertv.),

3.     a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló2009. évi LXXVI. törvény (a továbbiakban: Szolgáltatási tv.),

4.     a fogyasztóvédelemről szóló1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi tv.),

5.     a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló2008. évi XLVII. törvény (a továbbiakban: Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tiltó tv.),

6.     az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info tv.),

7.     a helyi adókról szól 1990. évi C. törvény (a továbbiakban: Htv.),

8.     a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X.20.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Szálláshely- szolgáltatási Korm. rendelet)

9.     a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

10.  az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Info tv.),

11.  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.).

V. Jelen ÁSZF hatálya, elfogadása

1.     Jelen ÁSZF szabályozza a Szolgáltató által üzemeltetett szálláshely és az azokhoz kapcsolódó a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit, a Szolgáltató és a szolgáltatásokat igénybe vevő Vendég jogait és kötelezettségeit, a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejöttének feltételeit, a fizetési feltételeket és a felelősségi szabályokat.

2.     Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

3.     Az ÁSZF a Weboldalon történő közzététellel lép hatályba és az ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni a közzététel napján, vagy az azt követően létrejött szerződésekre.

VI. A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.

VII. A Szolgáltatások árai

A Szolgáltató Weboldalán feltüntetett árak forintban értendők, bruttó vételárak, melyek az általános forgalmi adót és a szálláshelyszolgáltatás esetében az idegenforgalmi adó összegét tartalmazzák.

A foglaláskor a Szolgáltatás teljes összege fizetendő előre.

Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

A Szolgáltatás árának téves vagy hibás feltüntetése

Amennyiben Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a szolgáltatásra, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az alábbiak szerint jár el Szolgáltató:

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

·      0 Ft-os ár,

·      kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.:1000Ft-os szolgáltatás esetén a 20%-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Szolgáltatás).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a Szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vendég eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a Szolgáltatást vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Szolgáltató a Szolgáltatás Ellenértéket (tehát a Szálláshely-szolgáltatás, szauna szolgáltatás és Kiegészítő szolgáltatás Ellenértékét) alapvetően differenciálja életkor szerint 2 felnőttel egy szobában történő elhelyezés esetén az alábbiak szerint:

1.     0-tól be nem töltött 2 éves kor között az érintett számára a Szolgáltatási szerződésből fizetési kötelezettség nem keletkezik pótágyon történő elhelyezés esetén.

2.     2 éves kor felett pótágyon történő elhelyezés esetén az egy felnőttre vetített ár 100%-át köteles megfizetni érintett a Szolgáltató felé

Szolgáltató az alábbiakban, példálózó felsorolással külön is nevesít Kiegészítő szolgáltatásokat tekintettel arra, hogy azok a szokásos szerződési gyakorlattól eltérnek és külön térítés ellenében vehetők igénybe.

1.     Kötelező takarítási szolgáltatás Szoba nem rendeltetésszerű használata esetén

                                          i.         Abban az esetben, ha a Vendég(ek) vagy az Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek) a nemdohányzó Szobában dohányzik/dohányoznak, vagy a Szobában a Szálláshely-szolgáltatással, vagy Kiegészítő szolgáltatással össze nem egyeztethető olyan tevékenységet végez(nek), amely a szobatakarítás szokásos mértékét jelentősen meghaladja, a Szolgáltató jogosult külön díjat felszámítani.

                                         ii.         A kötelező takarítási szolgáltatással kapcsolatos Ellenértékre vonatkozó mindenkori díjazás megtalálható a Weboldalon, valamint a Szálloda recepcióján, és a mindenkori ÁSZF mellékletének tekintendő.

2.     Többlet használat

                                          i.         Abban az esetben, ha a Vendég (és az Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek)) a Szobát határidőben nem hagyjá(k) el, úgy a Szolgáltató a Vendéggel szemben a Szoba további használatért díjat (a továbbiakban: Többlet Használati Díj) jogosult érvényesíteni, amelynek mértékét a Szolgáltató a Weboldalon teszi közzé és a recepción elérhető, és a mindenkori ÁSZF mellékletének tekintendő.

                                         ii.         A Többlet Használati Díjat, amennyiben annak fizetési kötelezettsége merül fel, az Ellenérték részeként köteles a Vendég a Szolgáltató részére megfizetni.

3.     Parkolás

Abban az esetben, ha a Vendég (és az Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek)) igényt tart parkolóhelyre, úgy az igényt jelezheti a Szálloda recepcióján. A Szolgáltató az igénybevett parkolóhelyek száma és időtartam alapján díjmentesen használható, amely megtalálható a Weboldalon, valamint a Szálloda recepcióján, és a mindenkori ÁSZF mellékletének tekintendő.

VIII. A Weboldal használata, a foglalás menete, a Szolgáltatási Szerződés létrejötte

Vendég a Szolgáltató által nyújtott – a cornerhotel.hu oldalon található - szolgáltatásokat megrendelheti a cornerhitel.hu oldalon közvetlenül online foglalási rendszeren keresztül, valamint telefonon és emailben küldött megrendelés útján.

1.   Online felületen leadott megrendelés, foglalás menete

1.1 Szobafoglalás

A Weboldal „Hotel” elnevezésű legördülő menüpontja alatt a Szobafoglalásra kattintva tudja online leadni megrendelését.

A Weboldalon található naptár segítségével Önnek meg kell adnia az érkezés és távozás naptári napját, majd a személyek számát (külön a felnőtt és a gyermek Vendégek számát), majd a „Done” gombra kattintva tudja rögzíteni a bevitt adatokat. Az „Add additional room” gombra kattintva tud plusz szobát hozzá adni foglalásához, melynél szintén be kell állítania a személyek számát.

A megadott paraméterek alapján megjelennek a Szolgáltatónál foglalható szobák. A kiválasztott szobatípusra kattintva a „Select” gombra nyomva tudja kiválasztani a szobatípust.

A Weboldal jobb oldalán megjelenik a kiválasztott szobatípus, a beállított érkezés és távozás időpontja, a személyek és szobák száma, valamint a fizetendő végösszeg.

Amennyiben minden adatot rendben talált, Ön check box bejelölésével nyilatkozik arról, hogy megismerte a jelen Általános szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót. Ennek elfogadása nélkül a foglalás nem küldhető el. A Vendég a „Book” gombra kattintva véglegesíti a rendelését.

Vendég tudomásul veszi, hogy a „Book” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik.

Foglalás visszaigazolása

A foglalás elküldését követően a Vendég email útján kap visszaigazolást a foglalásáról.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó foglalások esetén Ön minősül ajánlattevőnek. Ön a „Book” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata a Szolgáltató automatikus visszaigazolása (továbbiakban automatikus visszaigazolás) esetén fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza a Szolgáltató Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A Szolgáltató nem felelős azért, ha az automatikus visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vendéghez, mert rossz email címet adott meg, vagy a levelezőrendszerének tárhelye megtelt, és amiatt nem tudott levelet fogadni.

Előfordulhat, hogy az automatikus visszaigazolás a levelezőrendszer spam mappájába kerül, így ennek megvizsgálása Vendég feladata. Amennyiben az automata visszaigazolás nem érkezik meg Vendéghez, fel kell vennie a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

A szerződés akkor jön létre Szolgáltató és Vendég között, ha a Szolgáltató a Vendég foglalásának elküldését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a Vendég ajánlatát (továbbiakban: megrendelés visszaigazolás), mellyel visszaigazolást küld a foglalás teljesíthetőségéről. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató által küldött megrendelés visszaigazolásról szóló email a Vendég számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Amennyiben Vendég nem kapja meg a megrendelés visszaigazolást vegye fel a kapcsolatot Szolgáltatóval. Előfordulhat, hogy a megrendelés visszaigazolás a levelezőrendszer spam mappájába kerül, így ennek megvizsgálása Vendég feladata.

1.2. Szaunafoglalás menete

A Weboldal „Hotel” elnevezésű legördülő menüpontja alatt a Szaunafoglalás gombra kattintva tudja megkezdeni a Szolgáltatónál a szaunaszolgáltatás lefoglalását.

A foglaláshoz Önnek meg kell adnia teljes nevét, email címét, telefonszámát, szabad szöveges megjegyzést írhat foglalásához a szövegdobozban. Amennyiben minden adatot rendben talált, Ön check box bejelölésével nyilatkozik arról, hogy megismerte a jelen Általános szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót. Ennek elfogadása nélkül a foglalás nem küldhető el. A Vendég a „Időpont lefoglalása most!” gombra kattintva véglegesíti a rendelését.

Vendég tudomásul veszi, hogy a „Időpont lefoglalása most” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik.

Foglalás visszaigazolása

A foglalás elküldését követően a Vendég email útján kap visszaigazolást a foglalásáról.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó foglalások esetén Ön minősül ajánlattevőnek. Ön a „Időpont lefoglalása most!” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata a Szolgáltató automatikus visszaigazolása (továbbiakban automatikus visszaigazolás) esetén fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza a Szolgáltató Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A Szolgáltató nem felelős azért, ha az automatikus visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vendéghez, mert rossz email címet adott meg, vagy a levelezőrendszerének tárhelye megtelt, és amiatt nem tudott levelet fogadni.

Előfordulhat, hogy az automatikus visszaigazolás a levelezőrendszer spam mappájába kerül, így ennek megvizsgálása Vendég feladata. Amennyiben az automata visszaigazolás nem érkezik meg Vendéghez, fel kell vennie a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

A szerződés akkor jön létre Szolgáltató és Vendég között, ha a Szolgáltató a Vendég foglalásának elküldését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a Vendég ajánlatát (továbbiakban: megrendelés visszaigazolás), mellyel visszaigazolást küld a foglalás teljesíthetőségéről. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató által küldött megrendelés visszaigazolásról szóló email a Vendég számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Amennyiben Vendég nem kapja meg a megrendelés visszaigazolást vegye fel a kapcsolatot Szolgáltatóval. Előfordulhat, hogy a megrendelés visszaigazolás a levelezőrendszer spam mappájába kerül, így ennek megvizsgálása Vendég feladata.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a szálláshelyfoglalás, szaunafoglalás során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve rögzítésre a foglalás. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben a Vendég véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a foglalása módosítását. A hibás foglalás módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vendég a Szolgáltató felé.

2.   Foglalás telefonon, emailben

Amennyiben Vendég a Honlapon található szolgáltatásokat telefonon, vagy email útján keresztül kívánja megrendelni, úgy azt a Szolgáltató Honlapon található kapcsolattartási adatain (telefonszám, email cím) keresztül teheti meg.

Amennyiben a Vendég telefonon keresztül adja le a foglalását, akkor a Vendég kifejezett beleegyezésével telefonon keresztül kerül rögzítésre a Szolgáltató rendszerében a Vendég által kezdeményezett megrendelés leadása.

Megrendelés leadása érdekében a Vendég megnevezi az(oka)t a szolgáltatásokat amely(ek)et meg kíván rendelni, Szolgáltató munkatársa telefonon keresztül tájékoztatja a Vendéget a kiválasztott Szolgáltatások tartalmáról, jellemzőiről és részleteiről, az árról és a fizetési módokról, a lemondás feltételeiről, valamint arról, hogy a leadott megrendelés fizetési kötelezettséget keletkeztet. Vendég megadja a szükséges információkat (teljes név, email cím, számlázási cím, telefonszám, az érkezés és távozás dátuma, a Vendégek száma, a kiválasztott szálláshely) ahhoz, hogy Szolgáltató a foglalást rögzíteni tudja.

A telefonon történő foglalást követően a Vendég 48 órán belül emailt kap Szolgáltatótól, melyben visszaigazolásra kerül a foglalás. A visszaigazoló email tartalmazza a jelen ÁSZF-et, a megrendelt szolgáltatás részletes leírását, árát, a fizetési mód leírását, és a fizetési határidőt. Amennyiben a foglalást követő 48 órán belül a visszaigazoló email nem érkezik meg Vendég részére, úgy ajánlati kötöttsége megszűnik. Jelen visszaigazoló emaillel létrejön a szerződés Szolgáltató és Vendég között.

Emailben történő foglalás esetén a foglalás megrendelésének tartalmaznia kell a vendég nevét, telefonszámát, email címét, számlázási címét, a lefoglalandó szolgáltatást (kiválasztott szálláshelyet, érkezés és távozás dátumát, a Vendégek számát). A Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 48 órán belül emailben visszaigazolja a foglalást, melyhez csatolja jelen ÁSZF-et. A szerződés Szolgáltató és Vendég között a visszaigazoló emaillel jön létre.

 

Amennyiben a Szerződő felek között esetlegesen vita alakul ki a Szolgáltatási Szerződés létrejötte, és/vagy annak tartalma, továbbá a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való, vagy teljesítés nélküli megszűnése vonatkozásában, úgy a Szolgáltatási Szerződés létrejöttét, és/vagy annak tartalmát, valamint a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való vagy teljesítés nélküli megszűnését az a Szerződő fél köteles igazolni és esetleges jogvita esetén bizonyítani, aki a Szolgáltatási Szerződés létrejöttére és/vagy annak meghatározott tartalmára, továbbá a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való vagy teljesítés nélküli megszűnésére hivatkozik, függetlenül attól, hogy az szóban vagy pedig írásban (ideértve az e-mail-t) útján jött-e létre, vagy írásbeli alak esetén attól, hogy a Szolgáltatási Szerződés a teljes bizonyító magánokirat követelményeinek esetlegesen nem felel meg.

IX.Fizetési módok

A Vendég vagy a Költségviselő a Szolgáltatás Ellenértékét

-       előzetes bankkártyás fizetéssel online a Worldline S.A online fizetési szolgáltatón keresztül,

-       a helyszínen készpénzzel, vagy

-       a helyszínen bankkártyával tudja megfizetni

A Szolgáltató által elfogadott bankkártya típusokat a Szolgáltató a Weboldalon és a Szálloda recepcióján teszi közzé.

A Szolgáltató úgynevezett vissza nem térítendő (non refundable) szolgáltatása esetében, a Vendég által elfogadott és visszaigazolt Ajánlatban, vagy a Visszaigazolásban meghatározott minden Szolgáltatás teljes Ellenértékének összegét beterheli a megrendelés pillanatában, amely visszafizetésre nem kerülhet a Vendég (Költségviselő) számára.

X. Teljesítési határidő

A megrendelés teljesítésének konkrét határideje attól függ, hogy Ön mikorra foglal szállást, vagy szaunaszolgáltatást a Weboldalon, így a teljesítés az Ön által lefoglalt időpontban valósul meg.

A Szolgáltatási Szerződés meghatározott időtartamra (Érkezés napja és a Távozás napja közötti időtartamra, beleértve e két napot is) szól.

XI.Felek jogai és kötelezettségei

A Szolgáltatási Szerződés létrejöttével

1.    a Szolgáltató vállalja, hogy a Szolgáltatási Szerződésben és a jelen ÁSZF-ben meghatározott Szálláshely-szolgáltatást és amennyiben ilyen(ek) a Szolgáltatási Szerződésben meghatározásra kerül(nek), úgy a Szolgáltatási Szerződés szerinti Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t a Szolgáltatási Szerződés szerint nyújtja a Vendég és a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek) részére.

2.    a Vendég

                                          i.         vállalja, hogy a Szolgáltatást- a vele együtt ott-tartózkodó Személlyel, ha van ilyen személy- együtt igénybe veszi,

                                         ii.         a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek) magatartásáért felelősséggel tartozik,

                                       iii.         az igénybe vett Szolgáltatás Ellenértékét a Szolgáltató részére határidőben megfizeti abban az esetben is, ha Költségviselő tőle különböző személy, de a Költségviselő határidőben nem teljesít.

A mindenkor hatályos ÁSZF, valamint a Szolgáltatási Szerződés, a Szolgáltatónál mindenkor hatályos szabályzatok és házirendek, valamint a vonatkozó jogszabályok meghatározzák a Szerződő felek jogait, valamint kötelezettségeit. Ezért az alábbi felsorolás nem tekinthető taxatívnak, csak példálózó, külön kiemelt és nevesített felsorolásnak. A Vendés a Szolgáltat megrendelésekor jelen ÁSZf elfogadásával elfogadja a Szolgáltató Házirendjét is. A Szolgáltató házirendje elérhető a Weboldalon valamint a Szálloda recepcióján.

A Szolgáltatási Szerződés értelmében a Vendég (és a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) jogosult a megrendelt Szoba, valamint a Szálloda azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

A Vendég gondoskodni köteles arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szálloda bármely helységében, beleértve a Szobát, a közös használatú helyiségeket is.

Vendég tartózkodni köteles minden olyan cselekménytől, amely a Szállodában való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartás, vagy bűncselekmény.

A Vendég tartózkodni köteles attól, hogy saját ételt és/vagy italt hozzon be a Szálloda területére.

A Szállodát, a Szauna helyiséget a vendég jogosult a foglalási időtartam lejártát megelőzően elhagyni, ez azonban nem eredményezi a már kifizetett, de igénybe nem vett szolgáltatási időszakra eső szolgáltatási díj visszafizetési kötelezettség Szolgáltató részéről.

Szaunaszolgáltatás igénybevételének feltételei

 

A Szolgáltatás nem minősül egészségügyi kezelésnek, és nem helyettesít semmilyen gyógyászati kezelést. Amennyiben valamilyen betegségben szenved a Szolgáltatás igénybevétele előtt kérje ki orvosa véleményét.

A szauna helyiséget mindenki saját felelősségére használhatja!

Lázas, (és vagy) fertőző beteg nem tartózkodhat a szaunahelyisgében.

A lefoglalt időponthoz képest a késői érkezés a rendelkezésre álló idő lerövidülését eredményezi. Kérjük a foglalási idő pontos betartását.

14 éven aluli gyermek csak felnőtt kísérővel tartózkodhat a szaunahelyiségben.

A szaunahelyiség nem rendeltetésszerű használatából, illetve a házirend megszegéséből származó károkért a vendégek anyagi felelősséggel tartoznak!

Szolgáltató és a Vendég kölcsönös és egybehangzó akaratuk alapján jogosultak a Szolgáltatási Szerződés tartalmát módosítani.

A Szaunaszolgáltatás lemondására nincs lehetőség tekintettel a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) l) pontjában foglaltakra.

XII. A Szolgáltatási Szerződés megszűnése, megszüntetése

A Szolgáltatási Szerződés megszűnik annak szerződésszerű teljesítésével, továbbá a szerződő felek jogosultak a Szolgáltatási Szerződést közös megegyezéssel bármikor, akár szóban, akár írásban megszűntetni.

A Szolgáltatási Szerződés rendes felmondás útján nem szüntethető meg. Az azonnali hatályú felmondás esetei:

A Vendég jogosult a Szolgáltatási Szerződést azonnali hatállyal felmondás útján megszűntetni, abban a nem várt esetben, amennyiben

1.     a Vendég (és a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) részére a Szolgáltatási Szerződés szerinti Szolgáltatást a Szolgáltató a szerződés rendelkezéseit súlyosan sértő módon nyújtja és a szerződésszerű állapotot a Szolgáltató felhívás ellenére sem biztosítja,

2.     a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy, vagy más Vendég a Vendéggel (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személlyel) szemben a Szállodában való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt a Szolgáltató felszólítás ellenére sem orvosolja,

3.     a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy vagy más Vendég olyan fertőző betegségben szenved, amely a Vendég (és a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) egészségét veszélyezteti,

4.     azzal, hogy az a/ és a b/ alpont szerinti esetben az azonnali hatályú felmondást nem kell előzetes felhívásnak megelőznie, ha a kifogásolt magatartás olyan súlyos, hogy a Vendég részéről a Szolgáltatási Szerződés fenntartása nem elvárható.

A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatályú felmondás útján megszüntetni, abban a nem várt esetben, amennyiben

1.     a Vendég (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) a Szállodát – beleértve a Szobát – a berendezési tárgyakat, tartozékokat, egyéb, a Szolgáltató tulajdonában, vagy birtokában levő ingóságot, vagy ingatlant rongálja, és/vagy rendeltetésével ellentétesen használja és azzal felszólítása ellenére sem hagy fel,

2.     a Vendég (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) a Szolgáltató biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, a Szállodában tartózkodó más Vendégekkel, vagy egyébként a Szállodában tartózkodó egyéb személyekkel szemben a békés ott tartózkodással és a nyugodt pihenés,vagy az emberi együttélés és követelményeivel ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt felszólítása ellenére sem hagyja abba,

3.     ha a Vendég a foglalás díját a Szolgáltató által megadott határidőn belül nem fizeti meg

4.     a Vendég bűncselekményt valósít meg,

5.     a Vendég (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) olyan fertőző betegségben szenved, ami más Vendég, és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy, vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyi kör egészségét veszélyezteti.

Amennyiben a Szolgáltatási Szerződést azonnali hatályú felmondással a Vendég mondta fel a fent meghatározott ok valamelyikéből, úgy a már igénybe vett Szolgáltatások Ellenértékét Szolgáltató részére megfizetni köteles. Ebben az esetben a még igénybe nem vett Szolgáltatások Ellenértékét Vendég megfizetni nem köteles. Amennyiben Vendég a még igénybe nem vett Szolgáltatások Ellenértékét már megfizette (pl. előrefizetés útján), úgy az számára – a megfizetés módjával azonos módon – visszajár.

Amennyiben a Szolgáltatási Szerződést azonnali hatályú felmondással a Szolgáltató mondta fel a Vendégnek felróható okból, úgy Szolgáltató a Szolgáltatási Szerződés szerinti teljes Ellenérték összegére igényt tarthat, de mérlegelési jogkörében eljárva ettől részben vagy egészben eltekinthet.

Jelen szabályozás nem érinti a Szolgáltató vagy a Vendég jogszabályok szerint történő kártérítés fizetési kötelezettségét.

A Szolgáltatási Szerződés megszűnik a Vendég halálával.

Amennyiben a felek közötti Szolgáltatási Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

A „vis major” olyan ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett egyik fél sem bír ellenőrzéssel, ezért bármely szerződő fél mentesül a Szolgáltatási Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. Szolgáltató és Vendég (Költségviselő) egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

XIII. Általános rendelkezések a Szolgáltatási szerződés alapján létrejövő jogviszonnyal

1.     A fentiek szerint, a mindenkori ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vendég (vagy Költségviselő) között létrejövő jogviszony általános feltételeit magyarázza, részletezi és tartalmazza.

2.     Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki a külön megállapodások, így például egyéb szerződések megkötését a Vendéggel.

3.     Az ÁSZF ugyancsak nem zárja ki annak lehetőségét, hogy Szolgáltató utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, vagy más harmadik személyekkel, az adott ügylet típusának megfelelő tartalommal és feltételekkel szerződést kössön.

4.     Fentieknek megfelelően, Szolgáltató csoportos szálláshely-szolgáltatás nyújtására irányuló igény esetén, jogosult a jelen az ÁSZF-től eltérő feltételekhez kötni a Szolgáltatási Szerződés megkötését.

5.     Szolgáltató a Szolgáltatást a Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF szerint, a Szálloda besorolásának megfelelő színvonalon, a vonatkozó jogszabályi előírások szerint és a Szolgáltatótól elvárható legmagasabb szakmai színvonalon nyújtja.

6.     A Szolgáltató egy időben különböző fajtájú Szálláshely-szolgáltatásokat nyújthat.

7.     A Szálláshely-szolgáltatásnak a Kiegészítő Szolgáltatások nem képezik a részét, így azokra a Vendég az adott fajtájú Szálláshely-szolgáltatás részeként igényt nem formálhat. Ennek megfelelően amennyiben valamely szolgáltatás egy adott fajtájú Szálláshely-szolgáltatással közvetlenül összefüggő és ezért annak részét képező szolgáltatásnak minősül, úgy az nem jelenti szükségképpen azt, hogy ugyanezen szolgáltatás egy másik fajtájú Szálláshely-szolgáltatásnak is a részét képezné, ezért azt utóbbi esetben a Vendég a Szolgáltatóval létrejött megállapodása esetén csak Kiegészítő Szolgáltatásként tudja igénybe venni külön meghatározott feltételek (ide értve az Ellenértékét) alapján.

8.     Szolgáltató az aktuális, adott időszakban igénybe vehető, különböző fajtájú Szolgáltatások nyújtására vonatkozó tájékoztatásait, azok pontos tartalmának meghatározása mellett, a Szolgáltatás nyújtása előtt teszi meg a Vendég számára szóban, vagy írásban.

9.     Amennyiben Szolgáltató külön Szolgáltatásként programokat ajánl és szervez, úgy az egyes programajánlatok csak akkor kerülnek a Szolgáltató által megtartásra, ha meghatározott minimum létszámú Vendég arra jelentkezik, amely programajánlatok ilyen jellegére a Kiegészítő Szolgáltatás meghirdetésekor a Szolgáltató a figyelmet külön is felhívja.

XIV. Elhelyezési garancia

Amennyiben a Szolgáltató a Szolgáltatási Szerződésben szereplő Szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

Első körben Szolgáltató jogosult a szerződés módosítását kezdeményezni, azaz egy másik időpontot felajánlani a Szolgáltatás teljesítésére. Erről Szolgáltató legkésőbb a szálláhely elfoglalását megelőző 15. napig köteles. Ha nem sikerül a szerződést módosítani, azaz egy későbbi időpontban megegyezni a Vendéggel, akkor Szolgáltató köteles a vendég elhelyezéséről más módon gondoskodni.

A Szolgáltató köteles:

1.     a Szolgáltatási Szerződésben szereplő Szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

2.     térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

3.     a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshely szobaára és a lefoglalt szálláshely szobaára közötti árkülönbséget szolgáltató téríti

Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, és a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

XV. Lemondási feltételek

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető felmondási jog kizártságáról

Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja felmondási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésének l) pontja alapján a szállásszolgáltatás és szaunaszolgáltatás esetében, tekintve, hogy a lefoglalt időpontra létrejövő szerződés szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés meghatározott teljesítési határnappal.

Amennyiben azonban a lefoglalt időpont lemondására van szükség (amennyiben a Felek más feltételben nem állapodtak meg) , Vendég a foglalását díjmentesen lemondhatja, amennyiben a lemondási szándékát a szolgáltatás megjelölt kezdőnapját megelőző 2. napig jelzi Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Vendég számára a kifizetett ellenértéket a Szolgáltató visszafizeti legkésőbb a felmondás közlését követő 14 napon belül.

Amennyiben a lemondási szándékot a Vendég a szolgáltatás kezdőnapját megelőző 2 napon belül jelzi, vagy egyáltalán nem jelzi és a Szolgáltatást nem veszi igénybe, úgy Szolgáltató jogosult az Ajánlatban (Szolgáltatási szerződésben) meghatározott, teljes Ellenérték összegének felszámításra, mint bánatpénzre.

Szolgáltató bizonyos, általa meghatározott esetekben fenntartja a jogot arra, hogy a díjmentes lemondási határidőt 30-60 napban határozza meg egyéb más feltételek egyidejű alkalmazása mellett. Ilyen esetekről a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vendégeket

Amennyiben a Vendég Szolgáltatást vissza nem térítendő (non refundable) Ellenérték megfizetéssel rendelte meg, úgy Vendég a megfizetett Ellenértéket akkor sem kapja vissza, ha a Szolgáltatást a kezdő időpontot megelőző 2. napig lemondta.

XVI. A Szobák elfoglalása és a távozás

1.     Vendég és a vele érkező Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek) a Szolgáltatásnak megfelelő Szobát az Érkezés Napján 14:00 órától jogosultak elfoglalni és a Távozás Napján legkésőbb 10:00 óráig kötelesek elhagyni.

2.     Ha a Vendég (és a vele érkező Együtt Ott Tartózkodó Személy(ek)) a Szolgáltatásnak megfelelő Szobát az Érkezés Napján délután 14:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy Szolgáltató a Weboldalon és a recepción található, meghatározott összegű Ellenértékre, mely az ÁSZF mellékletét képezi, tarthat igényt.

3.     Egy kétágyas Szobában maximálisan kettő fő 12 év alatti kiskorú tartózkodhat egy vagy kettő fő nagykorú Vendéggel együtt. Szolgáltató, egyedi megállapodás alapján, eltérhet a meghatározott létszámkorlátozástól.

4.     Amennyiben kettő fő, 12 év alatti kiskorú együtt ott tartózkodó Személynél több fő elhelyezésére van igény, úgy több Szobát kell előzetesen lefoglalni, figyelembe véve a 3. pontban meghatározott maximális létszámot, de a Szolgáltató egyedi megállapodás alapján, eltérhet a meghatározott létszámkorlátozástól.

5.     Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta (a Távozás napja) előtt véglegesen elhagyja a Szobát, a Szolgáltató 100 százalékban jogosult a megrendelt Szolgáltatások Ellenértékére.

6.     A lejárati idő, tehát a Távozás napja előtt megüresedett Szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

XVII. Hosszabbítás

1.     Hosszabbítás a Szolgáltatási szerződés legalább 1 éjszakával történő megnövelését jelenti.

2.     A Szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához minden esetben a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Hosszabbítás esetében a Szolgáltató kikötheti a már teljesített Szolgáltatás díjának megtérítését.

3.     A meghosszabbítási igény teljesítésére vonatkozóan a Szolgáltatónak nincsen kötelezettsége. Szolgáltató a meghosszabbítást a Szálloda telítettségétől teszi függővé. Amennyiben Szolgáltató a hosszabbítási kérelmet elfogadja, kérheti, hogy a hosszabbítás időszakára új Szolgáltatási Szerződést kössenek.

4.     A Szobára és a meghosszabbítani kívánt Szolgáltatás(ok)ra az eredeti Távozás Napján hatályos, kedvezmények nélküli Árak (rack rate) vonatkoznak. Szolgáltató méltányosságból ettől a szabálytól, a Vendég előnyére, eltérhet.

5.     A Szolgáltatás igénybevételének meghosszabbítását a Vendég a Szálloda recepciójának legkésőbb a Távozás Napján10:00 óráig köteles bejelenteni.

XVIII. Szolgáltatás igénybevételének elmulasztása – no show

1.     Előzetes jelzés nélkül meg nem érkezett Vendég esetében, amennyiben a Vendég a Szolgáltatás igénybevételét a Szolgáltatási Szerződésben foglalt módon biztosította, úgy a Vendég által elfogadott és visszaigazolt Ajánlatban szereplő, a megrendelt teljes Szolgáltatás Ellenérték összege kerül felszámításra.

2.     Ebben az esetben, Vendég (Költségviselő) köteles a még meg nem fizetett Ellenérték-részt a Szolgáltató számára megfizetni.

3.     Amennyiben Vendég (Költségviselő) a foglalást bankkártya adatokkal (ide értve a hitelkártya adatokat is) garantálta, úgy Szolgáltató jogosult a bankkártyához tartozó számlát megterhelni a teljes Ellenérték erejéig.

4.     Amennyiben a Vendég Szolgáltatást vissza nem térítendő(non refundable) Ellenérték megfizetéssel rendelte meg, úgy Vendég a megfizetett Ellenértéket meg nem jelenése esetén, tehát a Szolgáltatás igénybevételének elmulasztása esetén sem kapja vissza, azt a Szolgáltató számára nem téríti meg.

5.     A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött Ajánlatainak megrendelése, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szolgáltatási Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

XIX. Vendég betegsége, halála

1.     Amennyiben a Szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég (és/vagy Együtt Ott Tartózkodó Személy) megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

2.     A Vendég betegsége/ halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt Vendég hozzátartozója, örököse, vagy a Költségviselő részéről az esetleges orvosi és eljárási költségek és a betegség/haláleset kapcsán a Szobában vagy a Szállodában, a berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk, valamint a holttest elszállítása tekintetében.

3.     Szolgáltató az elhunyt Vendég által az elhalálozást megelőzően igénybe vett Szolgáltatások Ellenértékére igényt tart.

XX. Kellékszavatosság

Hibás teljesítés

A Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó fő szabálya szerint a kötelezett (Szolgáltató) hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Ilyen hibás teljesítés esetén a Vendéget az alábbi kellékszavatossági jogok illetik meg, illetve az alábbi jogait érvényesítheti:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vendég a szolgáltatást rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A Szolgáltatásnak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A szavatossági igény esetén történő eljárás 

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §). 

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. 

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. 

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. 

 

XXI. Panaszkezelés

A Vendég a Szolgáltató vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatás nyújtásával, érékesítésével kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó, egyéni jog-vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogását (Fgytv. szerinti panaszt) vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatos minőségi kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon:+36 (30) 999-4580

Email:corneruzletvezeto@cornergroup.hu

Levelezési cím: 2400 Dunaújváros, Dózsa György tér 2.

Vendég a panaszát szóban vagy írásban jelezheti a fenti elérhetőségeken keresztül Szolgáltató felé.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás tett-e a Békéltető Testületi döntéssel kapcsolatos általános alávetési nyilatkozatot.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni.

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér - a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratunkat megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: Budapest

Illetékességi terület: Budapest

Elérhetőség: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Telefonszám: 06-1-488-2131

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: bekeltet.bkik.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Pécs

Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Elérhetőség: Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Honlap: baranyabekeltetes.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Miskolc

Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye Elérhetőség: Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám: 06-46-501-090

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Szeged

Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye Elérhetőség:

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu

Honlap: bekeltetes-csongrad.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Székesfehérvár

Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye Elérhetőség:

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Győr

Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye Elérhetőség:

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Honlap: bekeltetesgyor.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Debrecen

Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, HajdúBihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Elérhetőség: Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Honlap: hbmbekeltetes.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Budapest

Illetékességi terület: Pest Vármegye

Elérhetőség: Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Telefonszám: 06-1-792-7881

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap: panaszrendezes.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

1.      

XXII. Kártérítési felelősség

1.     A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a Szállodán belül, a Szolgáltató munkavállalói vagy a Szolgáltató érdekében eljáró személy(ek) hibájából következett be.

2.     A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató munkavállalóinak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

3.     A Szolgáltató csak abban az esetben felelős azért a kárért, amelyet a Vendég dolgainak elveszése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved, ha a kárt ért dolgot a Vendég a Szálloda központi széfjében helyezte el.

4.     Szolgáltató felelőssége kizárt, ha a Szolgáltató bizonyítja, hogy az ilyen, Szobai vagy központi széfben elhelyezett dologban bekövetkező kárt a Szálloda alkalmazottainak és egyéb Vendégeinek körén kívül álló elháríthatatlan ok vagy a Vendég maga okozta.

5.     Szolgáltató jogosult a Szállodában olyan helyiségeket meghatározni, ahova a Vendég (és/vagy vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) nem jogosult belépni, amely helyeken bekövetkezett esetleges károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, azokat ugyanis olyan károknak kell tekinteni, amit a Vendég (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) maga okozott.

6.     A Szálloda esetleges hiányosságaiból eredő kárért való felelősség a Szolgáltatót akkor terheli – feltéve, hogy azt nem a szerződésszegésen kívül vagy a szerződésszegéssel okozott kár szabályai szerint kell megítélni -, ha a karbantartásra vonatkozó szabályokat a Szolgáltató megsértette és/vagy a karbantartás során a károk megelőzése érdekében a Szolgáltató nem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. A karbantartásra vonatkozó szabályok betartását és azt, hogy a karbantartás során a károk megelőzése érdekében a Szolgáltató úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható, a Szolgáltató köteles kétség esetén bizonyítani. A Szolgáltató szerződésszegésen kívüli vagy a szerződésszegéssel okozott kárért való felelősségére a Ptk. szabályai irányadóak.

7.     Szolgáltató részéről a kártérítés maximális mértékét a 2013. évi V. törvény határozza meg.

8.     A Vendég az őt ért kárt az észlelést követően azonnal jelenteni köteles a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához,és esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

9.     A Vendég mindazon károkért felelősséggel tartozik, amelyeket a Vendég és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy a Szolgáltatónak vagy egyéb harmadik személynek okoz, függetlenül attól, hogy a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

10.  Abban az esetben, ha a Vendég végleges távozása után derül fény arra, hogy a Vendég kétséget kizáróan a Szolgáltatónak vagy más Vendégnek, vagy harmadik személynek vagyoni kárt okozott, úgy Szolgáltató jogosult a kárösszeget a Vendéggel szemben érvényesíteni, akár a bankkártya terhére is. Ebben az esetben a kétséget kizáró bizonyítékokat a Szolgáltató köteles eredeti állapotban 3 évig megőrizni és szükség esetén az eljáró hatóság rendelkezésére bocsátani.

11.  Abban az esetben, ha a Vendég végleges távozása után gyanítható, hogy a Vendég a Szolgáltatónak vagy más Vendégnek, vagy harmadik személynek vagyoni kárt okozott, úgy Szolgáltató köteles rendőrségi eljárást kezdeményezni a Vendéggel szemben a tényállás tisztázása érdekében és köteles minden birtokában levő bizonyítékot átadni az eljáró hatóság részére.

12.  Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy által okozott vagyoni kár mértékét a Szolgáltató jogosult meghatározni. Amennyiben a Szállodában tartózkodó Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy az általa okozott kár mértékét vitatja, úgy a kárösszeget megállapító munkavállaló feletteséhez fordulhat jogorvoslatért. Amennyiben a Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy továbbra sem fogadja el a megállapított kár mértékét, úgy a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti jogi lépéseket tehet.

13.  Ha a szerződő felek bármelyike adatokat digitális adathordozón, vagy internet útján közöl a másik féllel, köteles az adatok biztonságáról, biztonságosságáról és vírusmentességről megfelelő vírusvédelmi eszközzel gondoskodni. Amennyiben bármelyik Fél ezen kötelezettségét elmulasztja, és ezáltal a másik fél bármely számítógépében vagy rendszerében kár keletkezik, a teljes kár megtérítése a kötelezettségét megszegő Felet terheli.

XXIII. Adatkezelés

A Weboldalon keresztül megvalósuló adatkezelésre a Szolgáltatónál mindenkor hatályos, az ÁSZF-től formailag különálló Adatvédelmi tájékoztató rendelkezései az irányadóak.

XXIV. Egyéb rendelkezések

1.     Amennyiben a jelen ÁSZF a Szolgáltatóra jogot vagy kötelezettséget ruház, úgy annak jogosultja, gyakorlója vagy a kötelezettség teljesítője elsősorban a Szolgáltató legalább középvezetői pozíciót betöltő munkavállalója, példálózó felsorolással élve a Front Office Manager, Sales Manager és csak másodsorban a Szolgáltató ügyvezetője.

2.     Az ilyen munkakört betöltő munkavállaló köteles az adott ügy körülményeinek részletes felderítésére és ez alapján történő joggyakorlásra, kötelezettség teljesítésre.

3.     Amennyiben a Vendég, vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy az említett munkavállaló döntésével nem ért egyet, úgy a munkavállaló feletteséhez fordulhat panaszával, kivéve ha a panasz rendezésével kapcsolatban a mindenkor hatályos ÁSZF külön szabályokat állapít meg.

4.     Amennyiben a Szolgáltatási Szerződést a Szolgáltatóval a Szolgáltatást igénybe vevő személyek Vendégként jogosulti oldalon együtt hozzák létre, úgy a létrejött Szerződés tekintetében ezen Vendégek egyetemleges kötelezettnek minősülnek.

5.     A Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF egyes rendelkezéseit, mellékleteit, függetlenül attól, hogy azok hol kerültek elhelyezésre vagy közlésre, a szerződő felek megállapodása részeként és a tényleges tartalmuknak megfelelően kell a szerződő feleknek megítélniük és alkalmazniuk.

6.     Szolgáltató a különböző fajtájú Szálláshely-szolgáltatások és/vagy Kiegészítő Szolgáltatások nyújtására vonatkozó tájékoztatásokat, akciókat, Ajánlatokat és kedvezményeket, valamint a vonatkozó házirende(eke)t jogosult – az ÁSZF egyoldalú módosításával egyezően -bármikor és egyoldalúan módosítani, azzal, hogy ezen módosítások a már létrejött Szolgáltatási Szerződések tartalmát nem érinthetik.

7.     Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosítások a már megkötött szerződésekre nem terjednek ki. Szolgáltató az esetleges változásokat is a Honlapon teszi közzé, a változásokról külön értesítést nem köteles küldeni. A módosítások a közzététel időpontjától érvényesek és hatályosak. Vendég kifejezett kötelessége a szerződés fennállásának időtartama alatt az aktuális ÁSZF tartalmának nyomon követése.

8.     Külföldre történő értékesítés

Az Eladó nem különbözteti meg a Weboldal használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli Vendégeket. Szolgáltató a weboldalon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Vendég állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Vendég állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

9.     Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak. A Szolgáltatónak nincs magatartási kódexe.

10.  Felek a Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF hatálya alatt a tevékenységük során kötelesek a másik fél jogait és érdekeit szem előtt tartva, a másik fél működését gátló, hátráltató magatartást mellőzve eljárni, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a Szolgáltatási Szerződés kapcsán felmerülő valamennyi jogvitát békés úton oldják meg.

11.  Vendég, szerződő fél tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szálloda területén általa létesítendő hirdetések elhelyezése, környezete – ideértve a közvetlenül a hirdető felülettel elhelyezett egyéb reklámok is – Szolgáltatói engedélyéhez kötött, konkurens szolgáltatok, üzletek mindennemű megjelenítése nem engedélyezett.

Kelt: 2024. július hó 31. nap

 

Grábics Gábor
Tulajdonos
Ügyvezető igazgató